niedziela, 1 grudnia 2013

1.12



    Kolejna już dłuższa nieobecność spowodowana była "zobowiązaniami druciarskimi". Wciąż dziergam jak szalona po przyjściu z pracy, ale postanowiłam pokazać jeden z dwóch sweterków jaki wydrutowałam dla siebie ostatnimi czasy.
   Przyznam, iż zgapiłam go z druciarskiej gazetki. Opis wydał się dość skomplikowany a tak naprawdę sweterek powstał z wielkiego prostokąta z dwoma bokami zdobionymi warkoczami oraz doszytego kołnierza.
   Miałam ochotę na granatowe wdzianko i zdecydowałam się na http://www.biferno.pl/pl/p/Wloczka-Lanagold-Classic-58/1425. Wystarczyło 5 motków, tydzień dziergania i w ostatni jeans day w pracy wystąpiłam w tym oto sweterku. Nie wiem czy to z powodu, iż włóczka zwinięta jest na okrągło, ale bardzo szybko i przyjemnie się nią dziergało. Gdy skończę, inne granatowe wdzianko dla synowej koleżanki, planuje zakup, popielatej włóczki tego samego rodzaju.
















Na koniec dzisiejszy prezent od narzeczonego który już czeka na ciepłe dni.



5 komentarzy:

  1. Fajne wdzianko :] Ciekawie, niezobowiązująco prezentuje się z jeansami i botkami.
    Poznałaś już Ravelry.com? zjadacz czasu dziewiarskiego i bogata baza inspiracyjno-wzorowa.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) znam ravelry.com ale boje się tam zaglądać- stronka pochłania mnie na parę godzin a ostatnio doby mi brakuje :)

      Usuń
  2. Zazdroszcze talentu. Sweterek jest boski

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny! Sprawia wrażenie bardzo ciepłego i przytulnego :-)

    OdpowiedzUsuń