poniedziałek, 21 października 2013

21.10

    Długo szukałam jeansowej spódnicy ale nie takiej o typowym, ołówkowym kroju, tylko szytej na kole. I znalazłam. Nie dość że plisowaną, to na dodatek ulubionej firmy- Diesel. To jedna z tych firm, obok Religion, DKNY i Micheala Korsa, których kolekcje mnie urzekają. Gdyby me środki na to pozwalały wykupywałabym 80% kolekcji każdej z tych marek.
    Wracając do spódnicy- wykonana jest z pięknego,ciemnogranatowego, jeansu. Dodatkowo materiał jest lekko sztywny, co powoduje, iż spódnica nie zwisa smętnie. Tył ozdobiony jest dwoma kieszonkami, zapinanymi na zameczki z breloczkami.











    Na koniec efekt niedawnej wizyty u fryzjera. Z jednej strony przeciągałam ją w czasie a z drugiej nie mogłam już patrzeć na te smutnie zwisające strąki. Jestem bardzo zadowolona z efektu. Fryzurka jest łatwa w utrzymaniu, co jest szczególnie ważne dla kogoś kto wstaje o 6:00 rano.








                                                                                              spódnica - Diesel
                                                                                              pasek - Diesel
                                                                                              bluzka - H&M
                                                                                              chusta- Ed Hardy
                                                                                              szpilki - New Look
                                                                                              torebka - Furla


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz