sobota, 7 września 2013

7.09


     Wczorajszego wieczoru miała miejsce impreza integracyjna w firmie. Tematem przewodnim miała być Kuba. Wstępnie planowałam założyć długą spódnicę z turkusowego jedwabiu za którą zabierałam się tutaj http://aureliaikot.blogspot.com/2013/07/2707.html oraz granatową bluzkę. Niestety sekunda nieuwagi po wyjęciu jej z szafy spowodowała, iż psina skróciła przód o kilkanaście centymetrów. Przeszukując w popłochu garderobę, a koniecznie chciałam iść w czymś o długości maxi, przypomniałam sobie o spódnicy którą jakiś miesiąc temu mama przywiozła mi ze Wschodu. Jej kobaltowy kolor dyskwalifikował granatową bluzkę. Wybrałam więc białą koszulkę która jak zawsze ratuje sytuację. Dla podkreślenia egzotycznych klimatów dobrałam szpilki Chinese Laundry plecione z rafii. Swego czasu przeżywałam fascynację rzeczami zakupionymi na Victoria's Secret. Oczywiście jak każda fascynacja i ta minęła. Pozbyłam się wszystkiego prócz tych szpilek. Nawiązanie do koloru butów stanowił szklany naszyjnik. Dla zaostrzenia zbyt zwiewnego klimatu całego stroju, wybrałam ramoneskę w gołębim odcieniu.










    Na paznokciach Perl Nails Lovely w kolorze srebrnym, których nakładanie dzień wcześniej zajęło mi ok . 2h . Niestety po raz kolejny dochodzę do wniosku, że tego typu ozdóbki na paznokciach, mimo swego uroku, przeszkadzają mi podczas codziennych obowiązków.






    Nie ma to jak podczas robienia zdjęć spotkać najlepszego przyjaciele własnego psiaka z przedszkola dla szczeniaków. Te fotki to dowód na to, iż nosząc aparat nie powinno się uśmiechać do zdjęć.






                                                                                           kurtka - Vero Moda
                                                                                           koszulka - Zara
                                                                                           spódnica - od mamy
                                                                                           torebka - Menbur
                                                                                           buty - Chinese Laundry
                                                                                           naszyjnik - stoisko Arkady



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz