czwartek, 19 września 2013

19.09

Jak zawsze moja miłość do warkoczy wzięła górę nad rozsądkiem przy dzierganiu kolejnego swetra. Włóczkę Perlata d'Australia 978 Naturale zakupiłam już jakiś czas temu w sklepie Biferno tutaj http://biferno.pl/pl/p/Wloczka-Perlata-dAustralia-978-Naturale/1815. Pierwotnie miał być z tego zwykły, prosty sweterek z dekoltem na plecach. Narzeczony zwinął podwójnie włóczkę a ja dziergałam i dziergałam przez dwa miesiące aby na koniec dojść do wniosku, iż w sumie nie potrzebuję tego  typu sweterka. Narzeczony spruł, ja dokupiłam więcej włóczki i postawiłam na to co najbardziej lubię czyli sweterek którym można się opatulić a dodatkowo zdobiony w ulubione warkocze.











                                                                                            sweter - DIY
                                                                                            koszulka - Atmosphere
                                                                                            spodnie - H&M
                                                                                            torebka - Furla
                                                                                            botki - Stradivarius
                                                                                            pierścionek - Swarovski
                                                                                            naszyjnik - Allegro
                                                                                            pasek - Puma


2 komentarze: