niedziela, 15 września 2013

15.09

    Tak jak już wspominałam wczorajszego dnia wybraliśmy się na Tumski Cup. 
Typowa jesienna aura oraz fakt, iż zawody odbywały się nad wodą zmotywowały mnie, zmarzlucha do założenia sporej ilości ciepłych rzeczy. Dla wygody wybrałam spodnie dresowe oraz lekko puchową kurtkę. Dla dodatkowej ochrony przed zimnem dobrałam długi, szary sweter - brata bliźniaka beżowego  który towarzyszył mi ostatnio w Anglii http://aureliaikot.blogspot.com/2013/07/407.html . Szalik oraz czapka również okazały się niezbędne tego dnia. Tak opatulona, z poczuciem komfortu mogłam spędzić cały dzień na mieście.





                                                                                                sweter - DIY
                                                                                                kurtka - Clockhouse
                                                                                                szalik - Calvin Klein
                                                                                                torba - Monnari
                                                                                                czapeczka- Puma
                                                                                                spodnie dresowe - H&M
                                                                                                buty(na zdjęciach nie widać) - Lacoste
                                                                                                kolczyki - prezent od znajomych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz