sobota, 31 sierpnia 2013

31.08

Niestety kolejna przerwa techniczna nawiedziła mojego bloga. Drugi miesiąc z rzędu dostawca Internetu oraz TV zapomina wywiązywać się ze swoich obowiązków. Poniższe zdjęcia powstały właśnie podczas wypadu do Arkad Wrocławskich w celu złożenia reklamacji. Po powrocie z pracy, dla wygody zmieniłam buty na sportowe oraz zrzuciłam popielaty kardigan obszyty na ramionach czarnymi koralikami. Jak już wspominałam, prócz piątków, obowiązuje mnie dress code więc nie biegam w przeźroczystej koszuli. Torebka, tregginsy oraz okulary są już bardzo dobrze znane. Może taki cały, czarny zestaw wydawać się nudny ale czasami  lubię wtopić się w tłum. Szczególnie jeśli na szybko mam coś do załatwienia. Na usprawiedliwienia mam tylko buty z kolorowymi wstawkami.









A na paznokciach lakier w odcieniu kawy z mlekiem- teoretycznie matowy. 






                                                                                              koszula - Mango
                                                                                              tregginsy - H&M
                                                                                              buty - Lacoste
                                                                                              torebka - Batycki
                                                                                              okulary - Monnari



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz