piątek, 2 sierpnia 2013

3.08

    Długo zabierałam się za za próbę zrobienia warkocza. Nie przepadam za wzorkami i pomijając ściągacz, był to pierwszy motyw który mnie zaintrygował. Mimo to sprawiał wrażenie techniki nie do opanowania. Po namowach mamy, udałam się na krótko do domu na szybki kurs robienia warkocza. I przepadłam. To mój drugi sweter w którym wykorzystuje ten motyw. Pierwszy, ten na którym się uczyłam można zobaczyć tutaj http://aureliaikot.blogspot.com/2013/01/byle-do-wiosny_21.html. Przyznam, iż planując kolejne swetry wciąż miałam ochotę przyozdobić je tym motywem. Ale ile rzeczy ozdobionych warkoczami w garderobie mieć można?
   Poniższy sweterek wykonany został z włóczki http://biferno.pl/pl/p/Wloczka-English-Tweed-6017-Perla-Melange/2012. Kolejnej idealnie miękkiej mieszanki 95% wełny oraz 5% wiskozy. Urzekły mnie efekt kolorowego nakrapiania na popielatym tle.Dla przełamania monotonii prostego tyłu - przez środek pleców również biegną dwa warkocze.
   Gdyby ktoś się zastanawiał co wyprawiam latem odziana w sweter to odpowiedz jest prosta. Zdjęcia przedstawiają wczorajszy strój w którym byłam w pracy a ponieważ po biurze, dzięki klimie, szaleje halny to trudno obyć się bez opatulającego swetra. Reszta stroju jest prosta . Biały to kolejny kolor który kojarzy się mi z latem i  przy okazji stanowi idealne tło dla melanżowego sweterka.






                                                   
                                                                                       sweter - DIY
                                                                                       bluzka - Mohito
                                                                                       spodnie - H&M
                                                                                       baleriny - Zara
                                                                                       torebka - Furla
                                                                                       okulary - Calvin Klein

4 komentarze:

  1. Cudny sweter! Kocham warkocze, i też za bardzo za wzorami nie przepadam. Zmałpuję ten fason jak nic ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) Czekam już na fotki Twojej wersji tego sweterka:)

      Usuń