sobota, 24 sierpnia 2013

24.08

     Piątkowe popołudnie spędziliśmy na tzw." mieście". Po powrocie do domu, usiadłam może na 10 minut. Narzeczony w międzyczasie wyprowadził psa, chwyciłam tylko torebkę i ponownie wyszliśmy. Dziobiąc po drodze maliny dotarliśmy do rynku, dokąd ciągnął mnie barszcz ukraiński z Vegi. Ponieważ w pracy piątek to jeans day, wszyscy przychodzą na luzie. Ja wybrałam czarne, tregginsy oraz białą podkoszulkę. Na ramiona  zarzuciłam żakiet w stylu Chanel a na nogi wygodne Chucki Tylory. Może niektórych razi tego typu połączenie. Jak dla mnie tego typu zestawienie łamie konwencję i ujmuje żakietowi babcinności. Zresztą dziś nawet kierownik biegał w Conversach.









 
       Trzeba uwiecznić jak mięsożerny narzeczony pierwszy raz zdecydował się na zjedzenie czegokolwiek wegetariańskiego.



                                                                                      I na koniec ciekawostka:





                                                                                   żakiet - Tommy Hilfiger
                                                                                   koszulka - Mango
                                                                                   tregginsy - H&M
                                                                                   trampki - Chuck Taylor Converse
                                                                                   okulary - Lacoste
                                                                                   torebka - Furla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz