środa, 21 sierpnia 2013

22.08

     W czym do pracy? U mnie panują określone zasady, choć nie można ich określić mianem ścisłego dress codu. Ponieważ wyruszam o 7:00, niezbędny jest dla mnie, jako zmarzlucha, trencz. Koszula z kuleczkowi guziczkami to pozory elegancji a dla przełamania sztywności, wygodne jeansy. Wciąż biegam ze złotą torebką i to z dwóch powodów. Chcę się nią jeszcze nacieszyć póki mamy lato a złoty własnie z tą porą roku mi się kojarzy. Drugim jej autem jest pakowność. Noszę ze sobą mnóstwo rzeczy...sałatki, owoce, kosmetyczkę, baleriny, książkę i druty.

 





    W ramach ciekawostki - zdobycie tej bluzki zmusiło nas ( mnie + narzeczonego + brata) do walki z żywiołem. W styczniu, podczas poszukiwań koszuli dla taty trafiłam na Pasażu Grunwaldzkim do sklepu Próchnika dzielonego z Tiffi. Bluzka od razu wpadła mi w oko ale chwilowo przemówił przeze mnie zdrowy rozsądek i postanowiłam jej nie kupować. Po powrocie do domu, wciąż chodziła mi po głowie. Miałam wrócić po nią następnego dnia. Jednak pełna niepokoju, iż na 100% ktoś wykupi mój rozmiar, namówiłam chłopaków ( brata jako kierowcę, narzeczonego jako doradcę) na powrót do sklepu. Do pokonania mieliśmy pół miasta. Międzyczasie rozpętała się śnieżyca. Stojąc w korku na moście Grunwaldzkim tylko zerkałam na zegarek czy aby jeszcze zdążymy. Do sklepu dotarliśmy przed samym zamknięciem, chwyciłam bluzkę i teraz jest należy do moich ulubionych. Panowie pozostawili całą survivalową wyprawę po koszulę bez komentarza.







                                                                                   trencz - Peek & Cloppenburg
                                                                                   bluzka - Tiffi
                                                                                   jeansy - ZARA
                                                                                   szpliki - Butyk
                                                                                   pasek - Betsey Johnson
                                                                                   torebka - Coccinelle

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz