poniedziałek, 29 lipca 2013

29.07

   Dziś ostatni dzień długiego weekendu. Wyrwaliśmy się na chwilę z domu na poranną kawę. Byle tylko zdążyć wrócić przed największą falą zapowiadanych na dziś upałów. Udaliśmy się do energetyzującej kolorami kawiarni przy rynku, gdzie swego czasu jadałam muffinki o smaku kinder bueno. Widok dopiero co budzącego się miasta zawsze działa na mnie relaksująco.
   Na szybko założyłam wygodne spódnico-spodnie, które niestety mimo swej lekkości mają jeden minus. Bardzo szybko się gniotą. Bieliźniany top, który na zdjęciach przypomina trochę strój kąpielowy, to łup z ostatniego wypadu do Anglii. Na ramiona zarzuciłam już dość zapomniany szal w czachy i róże. Nie przepadam za wszelkimi wzorkami. Mam wrażenie, że mnie przytłaczają. Ten szal , we wzór niczym fragment tatuażu to jedna z niewielu zdobionych wzorami rzeczy w mej garderobie. Torebka, należy ostatnio do moich ulubionych . Pewnie za sprawą pakowności oraz koloru który wydaje mi się typowo letni ponieważ odbija wszelkie promienie słońca.  Dla wygody, ponieważ w jedną stronę mieliśmy z 3,5 km na piechotę - wygodne baleriny w kolorze cielistym. Teraz czas na powrót do domu i dalsze dzierganie.














                                                   
                                                                    top - Primark
                                                                    spodenki - ZARA
                                                                    szal - Ed Hardy
                                                                    baleriny - Michael Kors
                                                                    torebka - Coccinelle
                                                                    okulary - Calvin Klein
                                                                    kolczyki - prezent urodzinowy od znajomych

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz