czwartek, 25 lipca 2013

25.07

   Czasami są takie dni kiedy nie mam ani siły ani ochoty się stroić. Otwieram szafę i zastanawiam się co na siebie założyć aby było tylko wygodnie. Dzisiejszy dzień należy właśnie do takich. Odliczam już do trzydniowego weekendu podczas którego planuje tylko dziergać, kroić, szyć i pruć a tu jeszcze dwa dni pracy przede mną.
   Wdzianko to kolejny łup z N.R. Pochodzi chyba z lat 80 i w oryginale posiadało wielkie poduchy, które wypruwałam dziś rano popijając kawę. Chwile później zostały porwane przez Sheldona i okazały się świetną psią zabawką. Sporych rozmiarów agat to prezent od mamy z Polanicy Zdrój. Rozglądałam się za intensywnie różowym, ale niestety wszelkie dostępne w sprzedaży były nadmiernie obrobione i wyglądały dość sztucznie. Mam słabość do półszlachetnych kamieni. W dzieciństwie chciałam zostać geologiem i zbierałam wszelkiego rodzaju minerały. Prosta koszulka, wygodne spodnie oraz płaskie sandałki to niezbędne dopełnienie dzisiejszego stroju które stanowi o jego wygodzie.
    Patrząc na te zdjęcia nachodzi mnie tylko jedno skojarzenie- zwiewne, białe wdzianko, wielki agat niczym jakiś magiczny kamień- wyglądam jak Gandalf Biały. Chyba za dużo " Władcy Pierścieni" ostatnio oglądałam...










                                                     
                                                                               koszulka - Mango
                                                                               wdzianko - sh
                                                                               spodnie - h&m
                                                                               agat - sklep "Agat" w Polanicy Zdrój
                                                                               sandałki - Parfois
                                                                               torebka - Furla

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz