wtorek, 23 lipca 2013

23.07

     Dziś kolejny post z cyklu " w czym do pracy". Spódnica to kolejna układanka w mej szafie, zdobyta podczas ostatniego pobytu u rodziców. Szukałam czerwonej do pewnych beżowych szpileczek z różami ale skusił mnie ten odcień śliwki. Jest bardzo przewiewna, szyta na kole i przy pełnym obrocie unosi się tak jak lubię. Bluzka to prezent od mamy. Również ona posiada identyczną. Jej kołnierzyk przywodzi mi na myśl lata 60. Nie wiedzieć czemu dość dziwnie układa się na zdjęciach. Szpileczki to kolejna rzecz nad którą długo się zastanawiałam. Dość wygodne, świetnie wykonane o kroju który wydłuża łydkę. Trafiłam na nie podczas zimowych wyprzedaży. Kolejna rozterka dotyczyła wyboru koloru- czarne czy beżowe? Niby zawsze obiecuję sobie, iż w danym sezonie w końcu znajdę jakieś wygodne czarne butki ale za namową S. skusiłam się na kolejną, beżową parę w garderobie. Może tej jesieni dorobię się nareszcie jakiś czarnych, wygodnych szpileczek.











                                                     
                                                                                        bluzka - od mamy
                                                                                        spódnica - sh
                                                                                        kopertówka - Benetton
                                                                                        buty - Aldo
                                                                                        okulary - Monnari
                                                                                        obie bransoletki - Monnari

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz