wtorek, 2 lipca 2013

2.07

     Tak jak już wspominałam jednym z celów podróży do Anglii były zakupy. Oczywiście wcześniej sporządziłam listę zakupów i naturalnie całkowicie ją zlekceważyłam biegając jak w amoku po Oxford Street. Potrzebowałam spodni- nie znalazłam żadnych. Obiecałam sobie iż wrócę tylko z jedną parą szpilek- wróciłam z trzema parami butów i żadna nie ma nawet minimalnych obcasów. Nie ma nic na swoje usprawiedliwienie. No może tylko to iż udało mi się złowić parę uroczych rzeczy. 
Dwie z nich które sprawiają mi najwięcej radości to siostrzane torebki Coccinelle. Różnią się jedynie wielkością oraz kolorem- wbrew pozorom ta po lewej nie jest srebrna ale zielona-opalizująca. Coccinelle to włoska marka specjalizująca się torebkach, butach oraz małych akcesoriach dla kobiet. Firma kieruje swą ofertę głównie ku kobietom nowoczesnym które cenią sobie połączenie innowacyjności ale również potrafiących docenić jakość ręcznie przetwarzanych skór. Swego czasu mieli sklep we wrocławskiej Renomie ale nim zdecydował się na zakup- butik zniknął.










                 
      Od pewnego czasu mam w zwyczaju przywozić lokalne wydanie Vogue (oczywiście jeśli takowe istnieje) oraz skarpetki.




Pomadki smakowe - dwie truskawkowe oraz jedna jagodowa - Royal Collection Trust Shop

                                                             
                                                                                       koszulka Gunsów - Primark

                                                                     
                                                                                                      buty - Primark

                                                                   
                                                                                             podkład - MAC
                                                                                             okulary - Calvin Klein
                                                                                             baleriny - Michael Kors


                   
                                never last - Everlast -uratowały mnie podczas spacerów w deszczu w Londynie
-

pasek - Diesel

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz