środa, 17 lipca 2013

17.07

     Tak jak i ostatnio, dzisiejszy post przedstawia rzeczy w których wybrałam się do pracy. Pogoda dopisywała więc w końcu wyciągnęłam z szafy tę oto turkusową sukienkę nakrapianą złotem. Na swój debiut czekała od marca, gdy to upolowałam ją podczas pobytu u rodziców. Może i wygląda jak sukienka babci z lat 50 ale zauroczył mnie jej solejkowy dół oraz kopertowa góra. Talię podkreśliłam cieniutkim, beżowym paskiem nabijanym mini dżecikami. Buty- jedne z najwygodniejszych i najstabilniejszych jakie posiadam. Kolorami nawiązują to to torebki oraz kropeczek na sukience.










                                                             
                                                                                     sukienka - sh
                                                                                     buty         - Michael Kors
                                                                                     torebka   - Coccinelle
                                                                                     pasek       - River Islands
                                                                                     okulary   - Alessandro del Acqua

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz