sobota, 13 lipca 2013

13.07

      Nad zakupem tej spódniczki zastanawiałam się z tydzień. Wykonana ze 100% jedwabiu, na planie koła- przypominała mi jedną z tych, jakie w czasach panieńskich szyła moja mama. Już sobie wyobrażałam jak będzie się poruszać przy każdym mym ruchu a przy odkręceniu wokół własnej osi unosić się niczym sukienka Baby z " Dirty Dancing".  Może to nostalgia za filmem który kojarzył mi się z dzieciństwem a może zamiłowanie jedwabiu, spowodowały, iż uległam pokusie. Dopełnienie stanowi sweterek, który powstał z podwójnie zwiniętej włóczki http://biferno.pl/pl/p/Wloczka-Merino-Lace-02/1587. Skład: 100% wełny Merino mówi sam za siebie. Włóczka posiada delikatny meszek dzięki temu powstała dzianinka jest bardzo przyjemna w dotyku. Niestety, pewnie z powodu koloru, na zdjęciach nie widać iż sweterek ma reglanowe rękawy. Tak naprawdę pierwszy raz podjęłam się wykonania tego typu rękawów i mimo zadowalającego efektu końcowego, raczej nie wrócę za szybko do reglanów.





                                                                                     Małe porównanie z oryginałem.


                                                                                                   Prawie,  prawie.






                                                         
                                                                                               sweterek - DIY
                                                                                               spódnica - Asos
                                                                                               buty        - Kazar
                                                                                               naszyjnik - stoisko Arkady

2 komentarze:

  1. Sweterek jest śliczny. Uniwersalny. Też nie przepadam za reglanem, wolę tradycyjne rękawy. Szczególnie od kiedy opanowałam wrabianie rękawów rzędami skróconymi.

    Pozdrawiam
    K.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo. Przyznam,że prułam te reglany z dwa razy. Zazwyczaj robię zwykłe, wszywane. Te wrabiane rzędami skróconymi wciąż mnie przerażają...Kilka razy czytałam już opis ich wykonania ale wciąż nie mogę się odważyć. Chwilowo mam rozgrzebane dwie robótki. Rękawy do nich czekają już na wszycie. Chyba pozostaje międzyczasie studiować instrukcje wykonania tych wrabianych rzędami skróconymi i podjąć się ich zrobienia przy kolejnym sweterku:)

      Pozdrawiam

      Usuń