czwartek, 27 czerwca 2013

27.06

    Robienie na drutach to moja ogromna pasja która pochłania mnie już od końcowych lat podstawówki. Na początku nie zwracałam uwagi jaki jest skład włóczki z której aktualnie coś sobie dziergałam. Od jakiś dwóch lat stronie od akryli i innych tego typu mieszanek. Zdecydowanie stawiam na naturalne dzianiny. Planując ten dłuższy sweterek szukałam cienkiej, lekkiej włóczki. Zależało mi również aby sweterek był przyjemny dla ciała i nadawał się do noszenia w sezonie wiosna- lato. Padło na włóczkę bambusową Lana Gatto w kolorze Bianco dostępną tutaj http://biferno.pl/pl/p/Wloczka-Bambu-6664-Bianco/2207 . Dziergało się szybko i przyjemnie. Niestety na zdjęciach nie widać jak dzianinka subtelnie połyskuje. Szczerze zastanawiam się nad wykonaniem kolejnych rzeczy z tego rodzaju włóczki. Póki co tylko nie mogę się zdecydować czy zacząć od granatowego, błękitnego czy też różowego odcienia bambusa.. 















sweterek - DIY
 jeansy - Mango
szpilki - Centro
                  naszyjniki - Apart + DIY

2 komentarze:

  1. Pięknie wygląda ten sweterek. Można wiedzieć ile motków zużyłaś na jego wykonanie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję:) a na wykonanie sweterka zużyłam 9 motków.

      Usuń